Loginformular
Registrering
Profiloplysninger
Logindata
eller login
Ofte stillede spørgsmål (FAQ)
Hvor meget er forsendelsesomkostninger?
Vi sender med GLS og DHL. Du kan finde forsendelsespriser her.
Har I virkerlig alle varer på lager?
Ja, vi har alle varer på lager i vores varehus, og på denne måde er det klar til at blive sendt eller afhentet med det samme.
Er jeg nødt til at have en konto for at shoppe på jeres side?
Du kan købe hvad som helst uden at registrere dig.
Kan jeg returnere varer uden grund?
Det kan du. I henhold til loven har du rettighed til tilbagetrækning fra kontrakten inden for 14 dage, ingen spørgsmål stillet. Det er ikke muligt at returnere eller bytte lingeri, erotisk legetøj, kondommer, glidecremer, audiovisuelle medier, bøger og magasiner.
Hvis du returnerer en vare, så sikr dig, det er ubrugt, ubeskadiget og pakket i dets originale indpakning, så det kan sælges igen.
Hvor kan jeg returnere varer til?
Du kan sende pakken til: Czech Healtcare s.r.o., Za Farou 49, 66441 Troubsko
Hvad skal ejg tilføje til reklamationen?
Reklamationen skal medfølges af: alle varer du ønsker at returnere en faktura og en følgeseddel, der beskriver hvad der er defekt.
Hvor lang tid tager det at løse min reklamation?
"Det kan tage op til 30 arbejdsdage (eksklusiv weekender og nationale feriedage). Vil holde dig fuldt informeret gennem processen."